Vraag nieuwe codes aan via ons e-loket
Bij uw identiteitskaart hoort een pin- en een pukcode.
Verlies pincode
Wanneer u uw pincode vergeten bent (en uw identiteitskaart eventueel geblokkeerd is), kan u met de puk-code een nieuwe pincode aanvragen en activeren op de dienst Burgerzaken. Maak hiervoor een afspraak en breng de puk-code mee.
Verlies pin- én pukcode
Indien u zowel de pin- als de pukcode niet meer bezit, kan u nieuwe codes aanvragen
- via de website van het rijksregister (toepassingen voor de burger), of
- via ons e-loket, of
- door de dienst Burgerzaken te contacteren (telefonisch of via mail of via afspraak).
Activatie
De nieuwe codes worden ongeveer één week later naar de dienst Burgerzaken opgestuurd.
U wordt hiervan op de hoogte gebracht, zodat een afspraak gemaakt kan worden om de codes te activeren.
Contact
Burgerzaken (enkel op afspraak)
- Adres
- Koning Albertstraat 41 (Remise) , 2547 Lint Routebeschrijving
- Tel.
- 03 460 13 30
- burgerzaken@lint.be