Vraag je attest of akte aan via het e-loket
Je kan verschillende attesten of aktes opvragen, of zaken laten registreren.
Attesten of aktes opvragen kan via
- Mijn burgerprofiel (de online toepassing van de Vlaamse overheid), of
- het e-loket
Beschik je niet over een elektronische identiteits- of verblijfskaart, kan je een digitale sleutel (token) aanvragen bij een lokaal registratiekantoor. Meer informatie om dit aan te vragen vind je hier.
Indien je het gewenste document niet zelf digitaal kan opvragen via deze websites, contacteer dan onze dienst Burgerzaken telefonisch of per mail.
Het gevraagde document wordt vervolgens voor jou opgemaakt en klaargelegd aan het onthaal van het gemeentehuis (dus niet op de dienst Burgerzaken). Je hoeft voor het afhalen ervan geen afspraak te maken.
Contact
Burgerzaken (enkel op afspraak)
- Adres
- Koning Albertstraat 41 (Remise) , 2547 Lint Routebeschrijving
- Tel.
- 03 460 13 30
- burgerzaken@lint.be