Attesten

U kan de meeste van onderstaande attesten ook afdrukken vanuit "Mijn dossier".

Mijn dossier is een online toepassing die toegang geeft tot uw dossier in het Rijksregister.

Via de toepassing Mijn Dossier kunt u:

  • Uw gegevens in het Rijksregister checken
  • Zien wie uw gegevens de laatste 6 maanden geraadpleegd heeft
  • Bepaalde attesten (vb. attest van gezinssamenstelling, …) raadplegen, downloaden of afdrukken. Deze documenten hebben dezelfde wettelijke waarde als het document dat u bij uw gemeentediensten kan afhalen. Mijn Dossier maakt het dus mogelijk om deze van thuis uit aan te vragen. U hoeft dan niet langer naar het gemeentehuis. Dit bespaart u heel wat tijd en een verplaatsing.

Aanmelden doet u met behulp van uw elektronische identiteitskaart. Nadat u uw eID in de kaartlezer hebt gestoken, zal u ook uw pincode moeten invoeren. Zo wordt er geverifieerd of u werkelijk de persoon bent die u beweert te zijn.

Openingsuren & contact

adres
Koning Albertstraat 412547 Lint
Stratenplan
Toon op Google Maps
tel.
03 460 13 32
e-mail
burgerzaken@lint.be

Openingsuren

Vandaag: 9 - 12

Vanaf 16 maart 2020 werkt de dienst burgerzaken voor alle producten op afspraak.
Een afspraak boeken, kan vanaf 11 maart 2020.
Zo kunnen wij jouw komst voorbereiden en kan je efficiënter geholpen worden.
 
Voor attesten (samenstelling van het gezin, attest van woonst, attest van leven,...)  moet je geen afspraak te maken.
Hiervoor kan je met een kaartlezer terecht op de website "Mijn dossier" en het onmiddellijk afdrukken. 
Als dit niet mogelijk is kan je je attest aanvragen via burgerzaken@lint.be en 2 werkdagen ligt het klaar aan het onthaal. Vergeet dan wel je identiteitskaart niet mee te brengen.