Dienst burgerzaken

De dienst burgerzaken bestaat uit 2 departementen:

Bij de cel bevolking kan je terecht voor alle registraties en documenten waarvoor de gemeente waar je woont verantwoordelijk is (adreswijzigingen, identiteitskaarten, wettigingen, pensioenaanvragen, ...).

De cel burgerlijke stand spitst zich toe op de status van personen (geboorte, huwelijk, overlijden, ...).

A tot Z

E-loket

Openingsuren & contact

adres
Koning Albertstraat 412547 Lint
Stratenplan
Toon op Google Maps
tel.
03 460 13 32
e-mail
burgerzaken@lint.be

Vanaf 16 maart 2020 werkt de dienst burgerzaken voor alle producten op afspraak.
Een afspraak boeken, kan vanaf 11 maart 2020.
Zo kunnen wij jouw komst voorbereiden en kan je efficiënter geholpen worden.
 
Voor attesten (samenstelling van het gezin, attest van woonst, attest van leven,...)  moet je geen afspraak te maken.
Hiervoor kan je met een kaartlezer terecht op de website "Mijn dossier" en het onmiddellijk afdrukken. 
Als dit niet mogelijk is kan je je attest aanvragen via burgerzaken@lint.be en 2 werkdagen ligt het klaar aan het onthaal. Vergeet dan wel je identiteitskaart niet mee te brengen.