Op donderdag 11 juni halen we de nostalgie van vroeger helemaal terug naar boven tijdens onze gezellige Oldtimernamiddag. Onze bewoners kijken er al enorm naar uit om te genieten van blinkend chroom en ronkende motoren van weleer.
Maar we vieren dit feestje niet alleen... Iedereen is van harte welkom! Of je nu een passie hebt voor klassieke wagens, herinneringen wilt ophalen, of gewoon zin hebt in een gezellige namiddag: kom gezellig langs.
📅 Wanneer: Donderdag 11 juni
📍 Waar: Oud-strijdersplein 1
Breng je goed humeur mee, wij zorgen voor de sfeer!
Tot dan?
Contact
- dienstencentrum@lint.be
- Tel.
- 03 460 19 10

